16 Mayıs 2010 Pazar

YOLCULUK


YOLCULUK


Galiba bir yarın var önümde
Her şeyi silecek
Bir gidiş var önce uzağa
Bir ayrılış öteye
Bir sıfırlama yüreğimde
                           beklenti halinde
Galiba bir gün var gelmekte
                              tehlikede
Sevgilerimi yeniden yoğurma zamanı
Umut filizlerini sulama zamanı
Bir yarın var önümde
"MİLA T" gibi
Bir öncesi ve sonrası olacak
Bir ayrılış ve başlayış an'ı
Bir gurbet yolu ve sıla hasreti gibi
Bir yarın bekliyorum
Gecemin karanlığına
Şimşek salacak gibi
Baharın ilk hareketiyle
Damarlarıma bir şeyler katacak gibi
Ruhumda bir olayı başlatacak gibi
Ömrümün son durağına ulaştıracak
Bir gün
Bir yolculuk bekliyorum
"M.S." andıracak gibi


Bir başlangıç bekliyorum
Sanki çok yakın gibi

 Mesut Kahveci

Hiç yorum yok:

PAYIMA DÜŞEN

PAYIMA DÜŞEN Bir kalp atışı ile bana düşen Günün sonunda yalım acı Tanıdım, tanımışlığımı gördüm Bir aksi seda bakışın vardı Günün ...